Saturday, November 24, 2007

我生命中最重要的花 My Wedding Bouquet

今日跟Vivian去了Flower Market揀花做我的花球和其他VIP的花. Viv一向都對花很了解. 初時怕Vivian忙, 只問問Vivian 意見. 但後來還是很想很想找Vivian做花球, 因為她做事很細心, 所以便即管開口問問. 真開心她答應幫我們!

一開始她便不斷MSN ideas給我, 我就越說越興奮
(我之前對花完全沒有興趣). Viv真係好好. She is so good with understanding what I want.

我把The Flower of My Life 交給這個Flower is her Life 的朋友來做, 一定漂亮. 期待見到我的花球!

2 comments:

Anonymous said...

Thanks for your praising words! It's my utmost pleasure to design your flowers for your wedding day. YOU LOVING IT would be my greatest gift I can ever give to you!!

:) :) :)

可可 said...

I'M LOVING IT!!