Friday, September 28, 2007

水魚講價

我是一個不講價的人. 我都有問過自己為甚麼不講價呢? 我原本都以為因為自己愛面子, 不願講價. 但自從我為着婚禮的一些purchases嘗試講價後, 就發覺我其實是一個真的不懂講價的人.

有多少個人講價, 會offer個比store owner還要高的價錢???

事原可可去買Centerpieces用的花瓶:
店主: 35個, 計你便宜一點, 合共$--6.40
可可: (覺得店主很好人, 但都應該講下價)可以便宜一點嗎?
店主: 我已給了個八五折給你了(覺得店主很有道理)
店主: 你給cash我不收你tax啦 (可可間直覺得自己"蝦"緊個店主)
(店主pass個計算機給我們看)
計算機: $--4.50
可可: Ok. 我給$--5.00吧. (還要驚店主不肯)

The worst, 可可still thinks she got a good deal.

之前另外一次去check out婚紗rental的價錢.
店員: 婚紗rental package $1180, 拍照的要$1200
可可: (其實都無想過那處拍照, 也覺得價錢OK, 不過扮下講價啦)嘩! 咁貴?
店員: 你的budget是甚麼, 我幫你work吓啦
可可: Hmm. $2500左右啦.

分分鐘, 我講價的價錢比唔講價要給的價錢還要高. 所以呢, 都係唔好再講價好了.

To Hun: 你就成日話我大大隻水魚, 無鬼用, 我落order時已經不斷望你, 你又粒聲都唔出, 唔知係我無鬼用, or你無鬼用. 我話我地两個都係大大隻開心水魚就真!!

2 comments:

蛋治 Canchi said...

...
開心就好...

Pudgy said...

Cutest post I've read. :)

Don't worry .. 講價 is an art. And most are not used to it.