Tuesday, September 18, 2007

Slideshow

認識我們的人都知Ka是影相迷. 不要以為Ka影完這麼多相後我們會忘掉那些相片. Ka 還很認真地整理它們的呢. 我倆有空便會拿以前拍下的相片來看看, 回憶一下影那些時的情景. 我們當中很多週年, 生日禮物都是以相片為主. 所以我們的婚禮一定會有一個slideshow.

真要謝謝Billy一口答應幫忙我們製作個slideshow. 我都知道在我們所擁有的幾百萬張相片中找二三十張做slideshow極不是容易事. 預先說句: "謝謝! 謝謝!". 不知slideshow會是怎樣的呢? :) [不過首先要交個harddriveBilly.]

3 comments:

蛋治 Canchi said...

乜有幾百萬GB架? 大件事.
仲要只係用二三十張? 咦, 係喎, 妳地預幾多時間播架?
:P

可可 said...

幾百萬張:P 真好, 證明有人pay attention to 我寫的東西.

唔知呢, 我初初以為二三十張已經夠, Ka話要多d先夠wor. 或者你收到我們的相看看先決定吧.

蛋治 Canchi said...

嚇得我丫.
我諗要睇妳地諗住用幾多時間播啦.
如果一直由開始不斷重覆咁播既, 就大概五十到六十張左右啦~ (假設係十分鐘既slideshow)
如果係某一段時間特別播既, 可以做多一個濃縮版本, 大約兩三分鐘咁.
單係個人既部份都一人二十張啦, 妳地咁多朋友, 又多活動既團體.
其實我諗幾百張就差唔多, 因為妳地D相, 好多時都係影風景, 都無人既...