Saturday, August 25, 2007

向挨義氣的朋友說聲'謝謝'

不結婚也不知原來身邊有好多朋友做跟婚禮有關的side business. 收到他們專業的advice, 真要萬二分感謝. 特別多謝那些一句"見你係我朋友就幫你(弄花球, 佈置場地, 化妝, 拍攝...)啦" 的那些肯挨義氣的朋友. 真的非常非常感謝.

比起找街外人, 我們較喜歡找朋友幫忙. 雖然覺得朋友應該是"guests"而不是"helpers". 但總覺得朋友幫手較personal and 較有心機. 得到這些好朋友的幫手令我覺很幸福!

要DJ, 佈置, 拍攝, 化妝, 花球隨時可以問我們!!

昨天跟Carmen談完, 決定怎樣去佈置行禮場地. (I can picture the place looking wonderful! Thanks Carmen!!) 今天去了一間我在網上找到的decorating company (The Wedding Decorators) 看看. 店主Sherisse 的風格很合乎我要求, 人也好好. 所以應該決定找她了.

基哥今天也跟我講了很多關於AV Equipment的事. 有他在場我也安心得多. DJ也差不多可以決定了.

有多懂得拍攝的朋友也好. 看來攝影師也快可以落實. 預先謝謝Cater幫我們影engagement shots. 雖然他的金石良言是"新娘靓, 點影都靓. (唔靓的就...)". 但他的技術應該新娘點樣樣都影得靓過原本少少的.

1 comment:

蛋治 Canchi said...

理論上無可能影到唔靚既新娘.
(真係唔靚, 就delete左張相咪得囉~ 呵~)